Η Marazzi είναι η πιο γνωστή μάρκα της βιομηχανίας κεραμικών πλακιδίων.
Έχει παρουσία σε περισσότερες από 140 χώρες, αναγνωρίζεται παγκοσμίως ως συνώνυμο ποιότητας και αξιοπιστείας και συμβολίζει τα καλύτερα του ιταλικού στυλ κατασκευής στον τομέα της εσωτερικής διακόσμησης και σχεδιασμού.

Η Marazzi ιδρύθηκε το 1935 στο Sassuolo, σε μια περιοχή που θα γινόταν το κέντρο αιχμής διεθνώς στη δημιουργία κεραμικών πλακιδίων.
Στην πραγματικότητα, η Marazzi είναι υπεύθυνη για τις κύριες καινοτομίες τεχνολογίας, διαδικασίας και σχεδίασης στον τομέα των πλακιδίων – μερικές από τις οποίες αντιπροσωπεύουν σημαντικά κομμάτια στην ιστορία της σύγχρονης κεραμικής – που έχουν κάνει την εταιρεία και την περιοχή σημείο αναφοράς για ολόκληρο τον κόσμο.
Μια σταθερή στάση στην έρευνα και τον πειραματισμό, την ικανότητα πρόβλεψης των αλλαγών και των εξελίξεων στη ζωή, την αρχιτεκτονική και το σχεδιασμό, προσοχή στο περιβάλλον και τη βιωσιμότητα. Αυτά είναι τα δυνατά σημεία που επέτρεψαν στη Marazzi να κατακτήσει την κορυφή του κλάδου, στην Ιταλία και διεθνώς, και να επιβεβαιώνει συνεχώς την ηγετική της θέση.
Τα τελευταία πέντε χρόνια, η Marazzi διπλασίασε την παραγωγική ικανότητα των εργοστασίων στο Fiorano και στο Finale Emilia, ανανέωσε τα ιστορικά εργοστάσια της Sassuolo και τα ερευνητικά εργαστήρια, ανακαίνισε τα κεντρικά γραφεία με νέα γραφεία και το νέο εκθεσιακό χώρο, αποκατέστησε και άνοιξε στο κοινό το Το Crogiolo, το κτίριο της δεκαετίας του 1930 όπου γεννήθηκε ο Marazzi, και άνοιξε εμβληματικά καταστήματα στο Μιλάνο, το Λονδίνο, το Παρίσι, τη Βαρσοβία και τη Λυών.
Σήμερα η Marazzi είναι μέρος της Mohawk Industries Inc., του μεγαλύτερου κατασκευαστή στον κόσμο στον τομέα των δαπέδων που είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, και διαθέτει εξαιρετική διεθνή φήμη τόσο μεταξύ σχεδιαστών, αρχιτεκτόνων και κατασκευαστικών εταιρειών όσο και μεταξύ των διανομέων και των τελικών πελατών.
Style
Η Marazzi ανέκαθεν έκανε την αισθητική έρευνα ένα δυνατό σημείο της προσφοράς της.
Ήταν στην πραγματικότητα η πρώτη εταιρεία που ένιωσε την ανάγκη να χαρακτηρίσει το κεραμικό πλακίδιο ως στοιχείο επίπλωσης και αρχιτεκτονικής, εμπιστεύοντας τη δημιουργική του κατεύθυνση σε μεγάλα ονόματα του ντιζάιν: από την πρώτη συνεργασία με τον Giò Ponti, με τον οποίο γεννήθηκε το “πλακάκι” 1960. 4 φορές καμπύλο, μπήκε στην ιστορία του design με το όνομα της Triennale, η Marazzi συνέχισε να χρησιμοποιεί εξαιρετικές συνεργασίες συνδυάζοντας το πρώτο της προϊόν με σημαντικές μάρκες μόδας, όπως Biki, Rabanne και Forquet, και αρχιτεκτονική και να επενδύσει σε εργαστήρια εσωτερική ερευνητική ομάδα για να μελετήσει τις τάσεις σε διάφορες χώρες και να αναπτύξει αποκλειστικά προϊόντα.

Το στάδιο της σύλληψης και του σχεδιασμού του προϊόντος συντονίζεται και διευθύνεται από το Marazzi Style Center. Η ερευνητική διαδικασία συνίσταται στην ανάλυση των τάσεων της αγοράς και των προτιμήσεων του κοινού, για την αντίληψη των αναγκών των καταναλωτών και τη μετατροπή τους σε προτάσεις σχεδιασμού και προδιαγραφές προϊόντων. Παράλληλα, πραγματοποιείται πειραματισμός με τεχνικούς εργαστηρίων που μεταφράζουν σχήματα, επιφάνειες, χρώματα και διακοσμήσεις σε πρωτότυπο το οποίο δοκιμάζεται πριν περάσει στην επόμενη φάση βιομηχανοποίησης.
Έρευνα & Ανάπτυξη
Από την αρχή της, η Marazzi έχει αφιερώσει σημαντικούς πόρους σε δραστηριότητες έρευνας και ανάπτυξης, παράγοντας εσωτερικά ή σε συνεργασία με τους κύριους προμηθευτές εγκαταστάσεων και μηχανημάτων, την απαραίτητη τεχνολογία για τη δημιουργία των προϊόντων της, αναπτύσσοντας σημαντική τεχνογνωσία στον Όμιλο.

Η χρήση “φούρνων τούνελ” στη δεκαετία του 1950, η πατέντα της απλής καύσης στη δεκαετία του 1970 (η οποία αργότερα έγινε η πιο διαδεδομένη διαδικασία παραγωγής στον κόσμο), η πατέντα Firestream (σμάλτο σε πυρακτωμένο στήριγμα) στη δεκαετία του 1980, αντιπροσωπεύουν τα θεμελιώδη στάδια μιας απολύτως εξέχουσας ιστορίας Ε&Α για τον Marazzi.
Σήμερα, η Marazzi μπορεί να βασιστεί, εκτός από δεκάδες τεχνολογικές πατέντες, σε εξαιρετικά εξελιγμένα συστήματα, ικανά να εγγυηθούν όχι μόνο υψηλά επίπεδα παραγωγικότητας και ποιότητας, αλλά και σημαντική ευελιξία παραγωγής, η οποία επιτρέπει τη γρήγορη διαφοροποίηση της παραγωγής σύμφωνα με τις τάσεις των διαφορετικών αγορές.
Η Marazzi συμμετέχει επίσης σε έργα για την ανάπτυξη νέων διαδικασιών και νέων τεχνολογιών σε συνεργασία με τους κύριους παραγωγούς τεχνολογικής καινοτομίας και σε συνεργασία με πανεπιστήμια και ερευνητικά ιδρύματα.